Wednesday, 5 October 2011

Yang GILAGILA itu kawan UK ;)


بسم الله الرحمن الرحيم

Hai guyss for non muslim,,
and..
Assalamualaikum untuk muslimin dan muslimat sekalian.~

Hari ini UK nk post satu pic tentang
kawankawan UK yang gilagila.

Muleh tak?
(aku pedulik hape,, belog haku. haha :D)

Rindu sangat mao kuar dengan meleka lorr. ;'(


Ni namanyee cik ATHIYYAH.
Dia nih roomate UK dari sem 1 lor mase diploma duluu.
So,, sangat sayang kat dia.
emmuah !


Dan ...
Ini pulak cik ANIS AMIRAH kitteww.
Boleh tahan gak layan otak dia nih.
Mao pecah perut ketawa. ;)

Dorang selalu ada untuk UK,,
dan UK harap UK pon ade untuk dieorang nanti..

LOVE BOTH OF YOU..
eeeeeeeemmmmuahh !!

Okkey lahh.
That's olls dari UK.

***

Pesanan buat teman:
Aku mungkin bukan kawan yang baik mahupun sempurna,,
tapi hari ini aku janji aku akan jadi yang TERBAIK untuk kamu berdua.


UK cayanggg korang semua. !
HAHAHA xD


صدق الله العظيم

2 comments:

♥Aien Najwa♥ said...

wah..gambar 1'st tu mcm dekat taman gelore kuantan jer..just meneke..hehe..=) sweei u'oll..

Blog cix UK ;) said...

#aien najwa: hehee,,, betul sgt lshh tu.. ;) Mase tuh ade kem nursing ^^

Usagi Sailor Moon - Working In Background Usagi Sailor Moon - Working In Background